Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SLoT RaTu TV9 TeRLaNjUr CinTa vs AnDai Itu TaKdiRnYa | adaptasi novel lagi.....

aku nk share dgn korang,aku ade tgk satu citer ni yg sedang ditayangkan di tv9 slot Ratu...
watak Fareth yg dipegang oleh pelakon macho Aqasha mmg terbaikkkkkk,watak Nia yg dilakonkan oleh Siti Saleha juga sgt bersesuaian dgn imej sopan,lemah lembut dan baik hati...^_^


nape dgn citer ni???hehehehehehe......
korang pernah baca tak novel yg bertajuk Andai Itu Takdirnya karya Siti Rosmizah 
keluaran BUKU PRIMA ????
drama tv Terlanjur Cinta ni 90% sama dengan jalan cerita novel tersebut......reaksi aku???mestila 'excited' wehhhhhh....sebabnye novel tu salah satu novel kegemaran aku...memang mantap la novel tu....aku jadi tak sabar nak tgk bila dijadikan cerita kt tv mcm sekarang ni....


'novel ni mengisahkan seorang gadis yg cantik dan berlatarbelakangkan keluarga yg sederhana,dlm diam dia menyimpan perasaan pada seorang anak tokoh korporat yang ternama yg merupakan rakan sekuliahnya di universiti di United Kingdom,Syed Adam Aizril,seorg yg tampan menjadikan dia menjadi kegilaan ramai gadis.Limpahan kemewahan meletakkan ego dan kesombongan di singgahsana yg paling tinggi..Mentalitinya yg terlalu mementingkan darjat dan kedudukan telah menutup pintu hatinya untuk mendengar bicara hatinya sendiri yg pada ketika itu telah mula ada getaran buat Aleya....'

p/s: ade satu part yg sangat memilukan hati...mostly semua yang bace novel ni mesti akan menangis teresak-esak...aku tak sabar nk tgk bila dilakonkan nanti...untuk korang yg dah trlepas beberapa episod drama ni blh tgk kat tonton..ni aku share linknya..klik je http://www.tonton.com.my/ nak senang lagi kat bawah ni sure ada iklan untuk ke tonton dot com. korang klik aje, dapat jugak la aku up BE aku kan? please.... wakakakkaka





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

7 comments:

  1. andai itu takdirnya..besssssss giler cite tu...hehhe

    ReplyDelete
  2. memang besh sgt kan?? hihihi

    ReplyDelete
  3. yeke ade cm novel..haha..
    best cite nie..
    terlayan masa gh cari2 cerita kt youtube...
    terus melekat dihati!

    ReplyDelete
  4. sedih gak nasib Nia tu kan...apapun best gak cite tue....huhu

    ReplyDelete
  5. butterfly, sekarang ni drama banyak adaptasi novel. kalau boleh saya suggest tgk la kat tv3 skarang.. setai hujung nyawa... besh jugak.. hihihihi

    ReplyDelete
  6. cik P.A , memang sedih, tapi sedih lagi sebab cerita ni cepat sgt habis yer... wakakakkakaka

    ReplyDelete
  7. rajin baca novel..bagus le..dulu hamba cukup tak minat baca novel..sebab ada novel yang tebal-tebal tu rasa lambat je habis...tapi bila dah baca sekali "Bukit Kepung" dah asyik pulak...itu dulu laa..laaa ni baca sinopsis je :) apa2 pun selamat maju jaya

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails