Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

TiCkeTs To Samsung GALAXY 27th Golden Disk Awards


wahhhh... jangan tak caya, pagi tadi buka gmail dapat email dari Nufffang letter, wahhh bukan main senyum aku sampai ke telinga, dah lame tungu mesej dari nuffnang, aku ingatkan nak kena tukar email lagi pas ni, dah la kes email yang dulu masih membuatkan aku ralat lagi... wakakakkaka.. tak pe tak per... kalau hari dah ada mesej dari Nuffnang, so, maknanya kire ok la tu kot? maknanya lepas ni mungkin ada la rezeki lebih untuk aku nanti??? insyallahh,,, aminnnnn.. hehehehhehe...

hohoho... jangan terkejut pulak, aku bukan dapat tiket pergi tengok KPOP award tu, aku cuma berpeluang je mendapatkan tiket yang berharga lebih dari RM 600++ tu. bayangkan 600++ mana aku nak mampu sehhh... dengan 600++ tu macam maca yang aku boleh buat. Teringin memang teringin nak pergi, Maunye tak teringin, dah bape lame aku layan Korea? sejak Bae Yong Jun tak terkenal lagi kat mesia ni pun aku dah minat giler kat dia, sampai la sekarang, Lee min Ho, Lee Hong Ki, Hyun Bin, Woo Bin, aku memang dah layan habis, dalam hard disk 500G tu,,400G saja penuh dengan drama korea yang aku donload, tu tak masuk lagi video musik, Ft Island, MBlaq, SHinee, T ara, Kara, Super Junior, huhhhhhh, macam macam la pasal KPOP nih. tapiiiiiiii sebab tiketnya mahal bangatttt jadi aku terpaksalah pendamkan saja minat tu, cukup la kalau sekadar tengok kat youtube ke, website ke, wakakakakak..

Aku sure kalau kipas susah mati KPOP ni mesti tak akan lepaskan peluang punya. sapa yang tak ada komitmen lebih macam aku ni yang sanggup berhabis untuk menyaksikan idaman hati mereka boleh la ke 

Sepang International Circuit pada
15 January 2013 - 16 January 2013

wakakakak... serius mesti korang tergila gila punya..  erm... kalau untuk blogger tegar peminat Kpop aku rasa korang mesti cuba buat post pasal ni kat belog masing masing kan? sure dapat tiket Free, aku pun nakkkkkk, tapi serius aku tak reti nak buat, nak try jugak, tapi sure tak dapat lah, aku bukan pandai bab-bab memujuk ni... kekekekeke, pape pun sapa yang berminat tu selamat mencuba yer? mana tau SAMSUNG Evangelist korang tersenarai nanti.. haaa.. masa tu melompat setinggi yang boleh la kan??? wkakakakak....


psssttt... aku dah dikenali sebagai SAMSUNG angels la... wkakakakakka, teringin pula nak ada SAMSUNG s3, baru lah layak dipanggil begitu.. lalalallala~~~~~~~
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. wah2..tahniah2...jgn lupa sampaikan salam syg akak kat lee min ho..hahahaha...akak pun peminat cite korea gaks nie..eh biasa download cite korea tu kat website mana?laju x?

    ReplyDelete
  2. kak, saya biasa donload kat gooddrama.net. laju jugak la.. heheheh. kalau akak lawat belog saya satu lagi tu boleh la saya cadangkan citer apa yang best.. hihihi..

    ReplyDelete
  3. saya gi GDA :) http://catberrymilk.blogspot.com/2013/01/hallu-semuanya-haha-d-hari-ni-keletihan.html

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails