Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AmAr AsyRaF aka ZaiN HaKiMi Setia Hujung Nyawa Vs Lee Min Ho City Hunter


Wakakkaka,, hamik kau, tak habis habis pasal hero pujaan ramai masa kini yang populor dengan cerita setai hujung nyawa sekarang ni. hahahha, saja buat entri, mesti ramai yang nak tahu punya, nak tanya sket, sape tgk episod semalam 17 january 2013, episod ke 16 rasanya. kalau tak tengok sila tengok yer... aku nak citer pasal episod semalam, tapi  bukan pasal jalan cerita dia, pasal style Zain hakimi dalam citer tuuuuuuu!!!! kenapa????? haaaaa ni la nak ceritaaa!!!!! nak kabo ape kene mengena dengan lee min ho dalam city hunter.






  

tengok ni gambar ni,, pas tu tengok pulak hero pujaan ramai kat bawah tu pulak... 
 hehehheh,,, lebih kurang sama kan?  hihihi...

 yang le min ho pakai ni, pun lebih kurang sama dengan zain hakimi pakai dalam episod semalam.. wahhhh.. memang sebiji la wehhh.. tak dapat nak cari gambar zain hakimi tu.. sape yang tgk semalam dia tahu la.. sape tak tengok.. sila tengok SEKARANG!!!. wakakakak...


kalau sape yang tengok semalam dia mesti tau kan? sama tapi tak serupa kan? hehehhehe aku tak marah pun, sebab apa nak marah kan? tak de sebab pun, cuma... hahahhaha malascakaplah.. kikikiki.. pape pun korang tengok la sendiri.. mesti ramai yang nak bandingkan mereka berdua.. lalalalla!~~~ sukahatikoranglah.. aku suh tengok je.. sebab aku rasa sama, lagipun aku baru je layan habis city hunter buat kali ketiga.. wakakakkaka.. 

so, saje nak tepek pasal lee yun sung aka lee min ho dari city hunter. kali ni kene credit gambar kat KAFPhoto
dan
Hancinema.net
juga

untuk gambar-gambar di bawah.. tak lupa juga pada pak cik gugle yang tak penah susah-susah nak tunjukkan gambar-gambar menarik kat aku.. wakakakakka... so jom layannnn

hehehhe.. ada style kan???


 lee min ho,, pakai la macam mana pun.. mesti jadi ikutan.. aku pun tak paham kenapa dia nampak stylo sangat.. memang patut la jadi kegilaan perempuan. tak over kot kalau aku tulis, indahnya ciptaan ALLAH.



pssstt... tak tau nak tulis apa.. sebab tersengih-sengih tengok gambar kat tu.. wakakakakkaka

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. eh3...lee min ho lagi hensem!!..takde3...lee min ho lg ensem...haip!

    ReplyDelete
  2. hahhaha... mek jangok,, kalau saya kan? saya lebih suka jery yan tau? tak tahu la kenapa, walaupun si jerry tak semuda lee min ho.. hahahahah

    ReplyDelete
  3. lee min ho ni memang hensem. suke tengok dia berlakon cite boys over flower dulu. haha sama style lah amar asyraf dengan lee min ho

    ReplyDelete
  4. lee min ho dan zain min ho sama2 hense,. :)

    jom tengok zain min ho kat sini----->http://hazanis.blogspot.com/2013/01/amar-asyraf-makin-popular-dalam-setia.html

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails