Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

CeRiTa HaRi LaHiR | BuKan CeRiTa BiaSa




ehem.ehem... nak menaip pun kena betulkan anak tekak dulu... baiklah, salam buat semua pembaca, sila tengok gambar di atas puas puas yer, bukan senang tuan blog nak expose diri. wakakakka,,, aku pun tak tahu mengapa tetiba rasa nak expose diri sendiri. kalau selama berbelog ni jangan harap la nak tunjuk muka sendiri. hahahah.. i memang pemalutakhingat.. okey? jangan marah, atau rasa nak muntah pulakkkk...

sedar sedar diri aku ni dah genap 27 tahun, bila tersedar baru perasan yang 3 tahun je lagi dah masuk 3 series, kalau BMW tu mahal giler la kot? sekarang ni pun dah bape siries dah... hahahah ade pulak nak samakan dengan BMW pulak.. lalalalal~~~~ dan yang paling aku baru sedari ialah bila aku baru perasan rupanya banyak nikmat yang ALLAH kurniakan kepada aku selama ini, cuma aku je yang tak perasan nikmat yang DIA kurniakan disekeliling ini. maklumlah kurang bersyukur gamaknya. tapi alhamdulillah, berkat pergi kurus baru baru ni. syukur sangat bila dah mula tersedar, dan aku memang harap aku akan mejadi manusia yang sentiasa bersyukur ke atas nikmat yang diberi. 

dah.. cukup-cukup la emo, dalam nak berhoya-hoya kena jugak Emo aka sedar diri. hokey ye teman-teman, aku saja je nak up gambar lama, PENEGASAN gambar lama okey? sukahati penerimaan korang la macam mana bila tengok gambar ni.

untuk gambar yang baju oren tu, gambar tu adalah gambar mula-mula aku create belog wakakkaka ni dan dijadikan sebagai profile pic aku, dan kalau nak tahu sampai sekarang pun gambar ini masih melekat di situ, kalau tak caya g check profile picture sekarang!! ahaks.. gambar ni memang banyak kenangan untuk aku. Tengok aje gambar ni boleh undang nostalgia lama gitu... apa dia??? heheheh biarlah rahsia.. lalalaal~~~~

baik. gambar yang kedua pulak. gambar ni kalau tak silap sekitar feb 2011, masa ni kene prank dengan opismate, kalau tak silap aku, tahun ni la last aku sambut secara gila-gila. seronok memang seronok, tapi bila pikir balik membazir pulak tepung dan telur yang digunakan untuk itu. hurmmmm jadinya, itu lah last and the first,,, tapi bukan bermakna aku mintak untuk diprank ye kawan-kawan sekalian. macam mana aku sambut sepanjang 2 tahun selepas itu?? hurmmm... sambut dengan family terdekat saja.. dan iringan ucapan dan doa dari rakan-rakan opis serta FAcebook.. untung ada Facebook,, ramai yang ucap dan mendoakan kesejahteraan aku, walaupun aku bukan dalam kategori ramai fren. hihiiihihi,,, itupun dah cukup bermakna buat aku. kalau nak tengok lagi gambar menarik lain boleh baca kat sini



Ya allah, kau jadikanlah aku manusia yang sentiasa bersyukur dan sentiasa berusaha menjadi lebih baik mengikut jalan yang KAU redhai.


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails