Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

FeBuARi MuNcUL KeMbALi

wakakakakkaka,,, 

serius, hari ni rasa ntah pape je. tak tahu la sebab apa, pagi ni makan nasi lemak plus tosei kat mamak Taj, janganterkejutsangatlah , kalau orang tengok badan memang tak caya kot aku yang makan. hahahah.. ade aku kesah? time aku boleh makan ni la aku makan sungguh-sungguh, bukan selalu, serik jugak kalau dulu pernah sampai 6 bulan, makan je muntah, makan je muntah, even minum air pun keluar balik... ikutkan memang tak sanggup ingt masa tu, tp ada sebab mengapa begitu, dan hasilnya cukup membuatkan aku lupa kejadian begitu.. lalalalla~~~~

kalau nak ceritakan bulan febuari memang istimewa la.. nakbagitahubulankelahiranakujer... wakakakkak.. koyasungguhkaunilieza... hhahahhaha..
bulan ni pun ada sesuatu yang aku tunggu, tak sabar nak tengok hasilnya. insyallah dalam beberapa hari lagi aku khabarkan di sini, kalau berjaya memang gembira tak terkata,
kalau tak bejaya, maka usaha akan berlipat ganda lah jawabnya..
aku tak sesekali berputus asa..


hurmmm... 

tu je kot? nak update.. nak tulis entri lain pulak...

psstt... semalam tengok setia hujung nyawa,, kesian zain, koma, el pulak dah separuh gila, si hadi pulak tengah masuk jarum nak mengucar kacir kan kehidupan mereka..
ishhh,, yang paling menarik perhatian aku ialah,  bila Zain pakai seluar ketat wane putih masa datang rumah mama dia tu,,,, ohhhh.. aku rasa macam tak berapa sesuai sangat.. sebab nampak seksi.. wakakakakka... op kos la nampak nak meniru Lee min Ho kan? dah tentu zain min ho gelaran dia sekarang.. wakakakka.. tak caya? korang boleh tengok sini.. 

tapi yang cute pun ada jugak, kalau tengok adegan mesra mereka tu macam kekok pun ada, comel pun ade, korang mesti suka kan??? hehehhehe gandingan mereka tampak sesuai.. cuba tengok sini

kalau nak kenal lebih dekat siapa zain tu pun boleh klik kat sini pulak








kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails