Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

FeSyEn TeRbArU 2013 | CoLoUr BLoCkiNg

wooooo.. lieza nak cakap pasal fesyen pulak... Helloooooo ada bakat ker? lalalalal~~~~ arghhhh tak kisah la, paling penting sejak akhir-akhir ni aku selalu perasan ramai remaja-remaja kat mesia ni dah semakin terpengaruh dengan fesyen pop colour atau lebih dikenali dengan ' colour blocking' ala... yang jenis pakai suor hijo baju merah, suor kuning baju biru tu la... wakakakkaka... mula-mula nampak pelik tau. macam alien je,,, kikikiki... tapi bila dah makin lama aku tengok berpeleseran kat mana-mana nampak okey la la pulak, nak nak sekarang ni style muslimah pun dah ada tau. hehehehhe.. sebenarnya aku pun teringin jugak nak try.. lalalalal~~~ tibe-tibe rasanaktamparmukesendri...

  Na,,,, memang block habis.. kalau dulu sapa pakai macam ni maunye berbakul-bakul kene kutuk, mau tak keluar rumah sebulan.. wakakakaka... tapi serius, sekarang memang nampak up to date, sweet lagi, nak nak kalau yang pakai tu hero korea pujaan hati gadis malaya... cehhhhhh tolonglahhhhhh lieza oiiiiii wakakakakka

 
 hohoho... ini pulak koleksi pakaian 2013, memang tema colour blocking, nampak sweet, tapi ada ke lelaki kat mesia ni berani g pejabat pakai macam ni, aku rasa kalau bos nampak mau nyer berpinar biji mata, tak pasal-pasal kene halau balik... haruuuuuu beb!


 
 okey,,, yang ni aku rasa macam pelik sket,, walaupun kalau bayangkan lee min Ho pakai mesti hensem giler... aku rasa style ini agak memang tak sesuai dengan cuaca dan persekitaran kita di malaysia. owhhhh.. terukbetulakunih!! incek hubby mesti mengamuk sakan kalau aku syorkan dia pakai macam nih.. lalalallala~~~~

 
 

Na,,, ini baru sesuai,,, op kos la,, si cantik manis Hana Tajima ni memang terkenal sebagai Ikon fesyen yang pelik tapi menarik lagi sopan. swett kan? hijau dan merah. owhhhhh tak dapat di bayangkan kalau aku yang pakai,, mesti pelik giler, tapi orang kata warna kulit tak menjadi masalah selagi kita pandai menyesuaikan padanan warna yang sesuai dengan kulit dan usia kita, nanti aku try godek tips2 dia.




 See???? sapa kata perempuan bertudung tak boleh bergaya, cantik comel, dan sopan kan? walaupun pada mata aku masih tak cukup syarat, tapi kita boleh ubah ikut citarasa kita sendiri kan? colour blocking habis, memang cantik sangat, 

 ermmmm... sebenarnya, aku teringin nak ada koleksi macam ni. Incek Hubby???? wink wink wink?? kasi waktu hadiah bufday, plus, ann. plus bufday anak sekali,,, boleh??? wakkakakak... sungguh teringin nak berfesyen,, selok tak kador ke diri.. 

Errr,,, aku rasa tak mungkin akan ku pakai, memang tak sesuai, walaupun sangat cantik... 


 

 Aku rasa mereka cantik, sungguh realistik dan sesuai sekali. korang boleh lawat belog mereka kat sini. gambar ni pun aku main hambik aje.. huhuhuhu.. ampunnn jangan saman saya... hua hua hua...



psssstt.. nanti aku godek ngan pak cik goole macam mana tips untuk feseyn begini yer.. korang pun jangan lupa la bagi pandangan korang kat komen di bawah ni... yer yer yer???
wakakkakaka...



 

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

8 comments:

  1. ak ah kan?? tapi cik hazanis kita bukan memang dah berfesyen macam ni kan?? tu yang kecomelan terserlah tu... ahakssss...

    ReplyDelete
  2. fesyen hipster yang sedang menular, dan aku sedikit terkena tempiasnya.

    ReplyDelete
  3. Skolah kita wat tema hari guru...ni duk intai cari idea.agak2 sesuai x color2 camni utk yg nk masuk 4 siries..ke nmpk mcm x sedar diri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jugak.. cuba combine warna yang agak sesuai dengan tone kaler.. mungkin akan nampak lebih muda dan fresh.. tapi kena berani la... hik hik hik

      Delete
  4. Mcm mna nk tgok imej2 fesyen terkini,, im a new here

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails