Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MaCaM MaNa NaK RePly KoMeN KaT BeLoG KiTa | Threaded Comment at blogger

Ehem-ehem... nak tunjuk pandai sket kat korang, walaupun aku tahu nanti kena gelak je... wakakakka.. dah lama jugak aku cari cara macam mana nak reply komen kat belog aku ni macam reply komen kat FB, baru la nampak canggih sket kan? hahahahha.. nak taya kawan-kawan yang dah buat? Maluuuu,,, so godek-godek la sendiri!!! sebab tu orang cakap malu bertanya sesat jalan, tapi kalau tanya pun kadang2 orang tak sudi nak ajarkan. tak per, itu hak dia.. ramai lagi yang sudi share ilmu kan kan kan??? hik hik hik.. pesanan penaja, jangan lah kamu atau kita kedekut ILMU, lalalala~~~~ tak luak kalau di kongsi bersama.. na kannnn dah mula ceramah tak bertauliah haku... kikikikiki


okeh,, sekarang aku ajar korang macam mana yer,, tapi ini untuk yang tak tahu la, kalau yang dah tahu senyum je la,, tak pun mesti korang cakap, elleh... aku dah tahu.. kan kan kan??? opss... tak baik buruk sangka, tak pun korang mesti senyummm je baca entri ni kan???? wakakakakakak

cara-caranya :

bukak blog > DESIGN>SETTING>POST AND COMMENT>COMMENT LOCATION> tick EMBEDDED

cuba dulu, aku buat macam ni jugak.. alhamdulillah jadi. korang cuba pulak, kalau nak tutorial yang lebih detail boleh klik sini


pssttt... sila la berikan komen untuk tunjuk ajar ni.. mana la tau ilmu aku ni ilmu sesat ker? hahahhahaha... kalau berguna untuk korang sila la ajarkan pula pada teman-teman yang memerlukan.. ahaksss... 






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails