Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

RaPiD KuANtaN To TeLuK CeMpEdAk




ini masa dalam bus Rapid, teringin sangat nak naik bus
Minggu lepas sengaja aku dan incek Hubby amik cuti sempena nak nak tunaikan janji yang ditabur selama ini kepada budak ini, haaa.. bukan la besar sangat janji tu, ( janji nak naik bus g jalan-jalan, sudahnya aku yang kepeningan naik bus tuh,) tapi kalau dah namanya janji memang la kena tepati, nak nak dengan budak bertuah nama shaakir ni, budak ni kalau dah janji memang dia tuntut la, so tak nak memperlekehkan dia kami pun bersepakat untuk ambil cuti, lagipun aku rasa lately memang penat sangat kehidupan aku, asik berkejar ke opis, balik rumah, tidur, aku rasa kosongggg je. hehehehhehe tengah duk belajar nak bahagikan masa dengan lebih baik,. almaklumlah, semua mende nak buat dalam satu masa.. tamakhalobasangatttt.. kikiki



memang puas hati sebab dapat makan ayam goreng macam ipin.
Kami naik bus ping.. ( shaakir panggil Rapid sebagai pingg.. aku pun tak pasti kenapa, mungkin bus itu berwarna Pink? atau memang dia tak pandai nak sebut rapid, puas aku ajar, tapi,, dengan selamba dia sebut Pingggg... okey... biarkan saja dulu. ) Turun je bus aku rasa macam terhuyung hayang dah.. adehhhh tak kan mabuk kot? tapi memang tak selesa lah! penjalanan tak de la makan masa sangat. tapi yang paling tak disangka, shaakir awal-awal lagi dah tunjuk gambar pak cik jual ayam goreng. tak sangka betul dia ingat kami dah janji nak bawak dia makan KFC. hokey, memang tak dapat la nak g jalan-jalan tengok barang dulu. layan je la janji dia dulu.. lalalalla~~~~


selingan,, tak tau pun Teluk cempedak dah ada kedai nih.




 dah selesai makan, bawak la dia jalan-jalan kejap, orang memang ramai la, mungkin bawa keluarga santai santai di malam yang agak indah la.. walaupun angin kuat, tapi nampak meriah seronok dan berhibur la kot?








hurmmm,, suka sangat la kalau dibiarkan lepas, kawasan luas memang jadi pilihan, budak memang suka berlari kejar kejaran. seronok jugak sekali sekala bawak ke sini, boleh la bagi dia peluang nak buat apa yang dia suka, aku pun kene sedar, sekali sekali kena juga ambil masa untuk bawa keluar budak ni, jangan asik memerap aje dalam rumah.. walau aku ok, tapi tak semestinya anak aku okey.. kan kan kan?


Naik bas rapid tu Free aje, walaupun diberi tiket berharga RM 2.00 tapi itu untuk diorang punya statistik saja, pada aku Rapid Kuantan ni memang satu kemudahan yang sangat bagus la, mungkin kalau penggunaan meluas dapat mengurangkan kesesakan jalan raya kat kuantan nih. mungkin apa yang boleh mereka tambah baik ialah dari segi komunikasi pemandu dan pelanggan. owhhhhh.... customer services kurang memuaskan. 




psst... rasanya mungkin tak nak naik dah kot lepas nih, mabuk kot? wakakakka











kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

6 comments:

  1. comelnye...dia makan ayam kepsi.. omei2

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you.. comel n comot.. hahahaha

      Delete
  2. dah lama tak naik bas la...asyik dok drive keta aje...huhuhu..rindu zaman kat U..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. itu yang ikut skali naik tu... memang dah lama sangat dah x naik bus..

      Delete
  3. Assalamualaikum ^_^
    Bestnya tengok shaakir makan.anak ima x nak mkn ayam goreng dan memag susah nak makan apa2 benda pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ima, shaakir ni, sbb tgk upin ipin dari kecik, sblm ni, ikan daging ayam, semua dia tak nak makan.. tahunya nasi telur n kicap, dah la dia alergik telur, tp bila pujuk2 ngan upin ipin tu, baru la dia makan, itupun peha je.. kalau isi ayam memang dia kunyah kejap past tu dia buang.. apa jenis buah tak mkn. ima try la pujuk n cari makanan lain.. mmg risau kalau anak tak makan..

      Delete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails