Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

222 | My FoLLoWeR

wakakakka.. agak lama menyepi, hanya sekadar memerhati, dan berjalan di alam maya merentasi belog ke belog,, cewahhhh ayat,, puitis bagai! lalalalla~~~~

okeh, entri hari ini, terkejut tengok jumlah folower yang saban hari meningkat dan meningkat lagi, terima kasih kepada yang sudi untuk menjadikan belog wakakkaka ini sebagai belog yang kamooo semua ikuti saban hari, ahaksss... 

oh yeahhh.. hari ni jumlah follower bertambah kepada 222, angka yang cantik kan? i like gitu, 222 adalah nombor yang sangat sinonim dalam kehidupan aku.. hehehehhe.. aku memang suka angka 222, kebanyakan kata kunci aku juga berangka 222. heheheh pendek kata entri hari ni memang untuk angka 222 lah.. kikikikih.. 

okeh sempena angka 222 ni aku nak buat spesial sket entri kepada follower yang bertuah, apabila menjadi follower yang 222, ( 222 lagik... wakakka )


okeh, jangan jeles ye orang lain, bukan tak berterima kasih, tapi sebab angka 222 ini sangat bermakna pada aku.. hehehehhe,, jadi ini lah dia blogger yang comel yang telah menjadi follower aku yang ke 222. hadiahnya??? hahahhaha.. hadiahnya aku tepek la blog dia kat sini, so korang jangan segan-segan silu untuk terjah belog beliau, jangan lupa tinggalkan komen, dan selalu-selalulah jenguk sambil klik iklan yang ada, kasi up trafik dia sket... hehehehhehe boleh gitu??? boleh kan??? hik hik hik...



na,, inilah dia belognya. heheeh walaupun followers dia lebih ramai dari aku. tapi aku tetap nak tambah angka kat follower dia tu, hehehhehe.. orang kata makin ramai follower makin populor belognya.. betul ke tidak aku sendiri tak pasti. yang pastinya beliau merupakan follower yang ke 222 belog aku..

okeh,, sebelum korang naik muak dengan entri aku kali yang dari tadi asyik tulis 222, baik aku belah dulu,, cau cin cau... tunggu next entri keyh.. bubbui... 



psssttt... 2 ke 3 minggu ni busy semedang aje... baru-baru ni duk giler pilih buku, nanti aku citer kemudian, banyak giler novel yang perlu mendapat belaian manja dari aku.. lalalallala~~~~ memang mood gile novel dah datang, itu belum lagi KLBF nanti.. tak sabar rasanya. Moodtamakmeraja~~~
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. 222 juga adalah nombor kegemaran saya.

    ReplyDelete
  2. wahh.. terima kasih banyak banyak.. dan terima kasih utk jadi follower sy jugak. :D

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails