Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

TaRiKh SeBeNaR PRU 13

oooo... panas panas, entri kali ini sedikit panas, bukan panas apa, panas sebab kalau korang baca akbar sekarang memang seringkali kepanasan, aku dah lama tak menikmati membaca akhbar tempatan, luar negara jauh sekali, selalu aku hanya mendapatkan berita berita terbaru dari belog atau pun internet yang ada, dan aku rasa ia lebih telus, bukan aku sorang yang berpendapat begitu.

aku rasa entri kali ini lebih berani, bukan apa, hari demi hari aku rasa makin takut dengan perkembangan dunia sekeliling yang semakin tak tahu apa, yang mana  betul, yang mana salah, yang mana kita patut percaya, yang mana kita patut siasat dengan dalamnya. hohoho,, berat berat berat sungguh tanggungjawab ynag dipikul kita. aku percaya kehidupan kita ini adalah pilihan kita, kita yang memilih untuk jadi bagaimana. sekadar berserah tanpa usaha tidak akan kemana, jadi apa rancangan kita? lebih tepat lagi apa rancangan aku??? wakakakkakak.. aku sendiri masih lagi tercari-cari. bukan senang nak buat keputusan untuk menjamin masa depan yang baik, tapi aku percaya, aku hanya mampu merancang dan berusaha, tapi ALLAH yang lebih hebat merencana. semua ketentuanNya.

sape tahu tarikh sebenar PRU 13? itu je yang aku nak tahu sebenarnya, bukan apa pun, heheheh 
aku bukan nak berpolitik kat sini, apetah lagi memprovok atau menghasut
kita diberi akal yang sempurna, kita berhak memilih, dan kita harus menilai sebaik-baiknya.
lepas satu satu isu timbul, semuanya perlu di nilai dengan sebaik mungkin.

adehhh serius pulak entri kali ni.
memang kena serius weh... ini melibatkan masa depan kita, masa depan anak cucu kita!!
wahhh macam YB dah aku nih.. kekekekekek

dah la, aku sendiri naik muak dengan entri aku kali ini,
jangan sampai korang muak baca blog aku suda...
hari saja nak meluahkan apa yang terbuku di hati,
nak luahkan banyak lagi sebenarnya, tapi tak mengapalah, medium ini ku rasakan tidak berapa sesuia, bukan semua orang boleh menaakul penulisan dengan baik,
dan yang penting bukan semua orang boleh menulis dengan baik tanpa disalah tafsir oleh segelintir pembaca,
kang tak pasal-pasal aku kene saman bagai kalau salah cakap.. 
tak sanggup den, 
duit nuffnag pun tak masuk-masuk lagi nih..
wakakakkakak....
sabor je lah!!!!



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. Insaallah ...

    kalau ada rezeki duit nuffnang dapat ..k

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Salam daripada Zalora Malaysia,

    Kami sangat meminati blog anda dan cara penulisan anda menarik perhatian kami.

    Kami ingin bertanya adakah anda pernah membeli-belah di www.zalora.com.my ? Kami berminat untuk menjalinkan kerjasama bersama anda.

    Email kepada kami di zalorateam@zalora.com.my :)

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails