Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

DiY BoKeH | Part 2

wokeh.. aku tau ade yang tertunggu-tunggu hasilnya, kali ini aku malas nak tulis banyak. korang tengok la sendiri hasilnya. sebab aku rasa, entri ini mungkin akan bersambung lagi kepada part 3, jadi, save kan perkataan untuk part 3 tu nanti.. sebab paling utama aku tengah serabut dengan banyak perkara yang berlaku kat sekeliling aku. walaupun tidak terjadi pada diri aku, tapi kesannya tetap terpias sikit kat aku.. bahasa apa la terpias tu... kalau korang faham, faham je la.. kalau tak,, buat-buat je la faham yerkk... 

cauuuu... sila tengok hasilnya kat bawah. 



 







pssttt... memang ada banyak kurang di setiap gambo, sila abaikan dua model tenonet tu... 
fokus pada bentuk2 yang terhasil di belakang model tersebut..
kalau ikutkan nak buat di luar, tempat yang ada lampu2 cantik,, 
tapi tak berkesempatan lagi.. terpaksa la guna model tenonet yang memang setia menemani aku kat opis... 
wakakakakak...



part 3 nanti aku tunjuk ermmm... peralatan sebenar yang aku gunakan.. chekadout...
 

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. These fitness tips in above some basic ideas for keeping fit and healthy body.

    Skiing and snowboarding are strenuous sports which demand a
    lot of endurance, so your usual set of ten to
    fifteen reps really isn''. This can be achieved by adding more weight,
    increasing the number of repetitions, or by adding on additional sets.



    Here is my homepage - gym fitness tips

    ReplyDelete
  2. This study shows that progression of AIDS become
    rapid in the presence of negativity due to less social gathering and stress in life.

    If you have your own website and want to use these Funny Animated Gif Images
    on the home page of your website then you can easily take these images and place them on your websites.

    Music: My - Space is indeed the friend of music,
    but it has close ties with the independent artists, who make up for what they lack in record contracts and money by being
    My - Space-strong, building a strong fan base and creating loyal street
    teams, which then take on a lot of the advertising on the band's behalf.

    Also visit my homepage :: clean funny pictures and jokes

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails