Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

CeK DaRi NuFfNaNg

memang terbaik,,, dua minggu lepas dah dapat cek.. untuk pertama kali aku dapat pengesahan email je dari HSBC, dengan usaha dan tekad aku bawa print slip kerta tu ke bank untuk di masukkan seperti yang di ajar budak kecik. tapi dengan peliknya akak kat kaunter tu tengok aku dengan senyuman kerek dia berkata '' akak tak pernah dapat macam ni,, baik awak p taya HSBC, sebelum ni kita tak pernah terima yang macam ni. '' erkkkk aku pun rasa pelik, tapi tak pe la, mungkin aku salah info kot? tak kisah la,, tapi akak customer sevice tu memang tak sesuai duk situ.. kerek n sangat tidak sesuai serve pelanggan.. kalau aku dapat jumpa bos dia akan aku ajukan kepadanya suh tuko staff,,, hak hak hak...

berbalik kepada slip tadi, aku pun dengan rasa rendah dari balik ke opis semula dan taya budak kecik. bila dia tengok dia pun pelik. dia kata, '' saya biasa dapat cek, tak de pulak dapat email2 nih '' 
nah kau.. aku je yang selalu dapat mende pelik2 macam ni. tapi sabo la... aku tunggu je sehari dua lagi, mana tau kot2 ada cek sampai.. penantian aku tak sia-sia. memang ade cek sampai kat meja aku. dengan senyum bangga aku tengok cek tersebut.. hahahahha 

Tapi aku rasa  RALAT giler, kalau aku tau budak kecik tu nak pindah, aku cashkan awal2, sebab dulu aku penah cakap nak belanja dia makan bila aku dapat cek pertama. walau tak banyak, tapi aku ingat pertolongan dia yang selalu tolong aku. memang ralat sungguh la. sedih pun yer, dah la pindah tak bg tau pun, alasan dia tak nak sedih2, aku faham.. aku doakan dia bahagia walau kat mana pun dia berada, orang yang baik akan sentiasa di rahmati dan dilindungi, aku percaya yang itu.

hurmmm.. entri kali ini sedikit emo, aku tengah menderita sakit mata, tak tahu la sakit mata betul ke tidak, maklumlah tak penah sakit mata, kalau setakat sakit mata tipu2( masuk habuk ) tu aku dah biasa, tapi kali ini lain sket. tekak pun dah payau, kasar semacam je nih, kepala pun berat, badan pun lemau je... hohohoho.. tak de wakakakaka.. untuk entri kali ini.. huhuhuhuh

aku lupa nak snap gambi cek sebelum p bank semalam. nanti kalau ade rezeki untuk kali seterusnya aku tunjuk korang yer??? hohohoho.. ciau!!!!


psssttt.... tak bleh nak pikir dah ni.. mata berat.. huhuhuhuh
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. Tahniah kakak ! Saya doakan kakak dapat cash out lebih lagi nanti. And jaga kesihatan. Muahahahaha. Rindu pulak rasanya nak pi ACQ

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails