Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ToNtOn DrAmA TeDuHaN KaSiH | Adaptasi dari NoVeL MaRiSsA

yuhuuuuu.. lama betul tak mengepost, adehhhh.. sibuk kalahkan menteri yang baru menang bertanding, manifesto sana sini nak jalankan.. wakakakkaka oppssss... sensitip punya isu. ahakss... aku tak kisah dah, aku lebih senang memerhati, apa-apa pun aku dah jalankan tanggungjawab aku. hurmmmm korang dah? kalau dah, alhamdulillah, kalau belum, bawak-bawak mencerna otak untuk berfikir lebih jauh untuk masa depan kita dan anak-anak anak kita nanti. hehehe jauh menyimpang dari tajuk nih.

ala,,, dah lama tak menulis gian la pulak.. asik memukul aje 2 3 minggu nih.. hasilnya tak siap-siap jugak lagi.. huhuhuhu... ha... trip ke kelantan pun tak tercerita lagi kat sini. mungkin entri selepas ini? heheheh.. pape pun korang tunggu yer, menyesal pulak ade kamera mahal tapi tak dapat nak shoot banyak, sebab ape? nanti aku ceritakan, kalau semua nak cerita masa ni, tak de la pulak entri selepas ini kan kan kan?? 

hurmmm.. berbalik pada tajuk, sekaran ni memang tengah hangat la sangat kul 7 duk ngadap depan tv. ( jangan dijadikan ikutan yer,, huhuhuh.. ) dah lama aku tak ngadap tv waktu waktu sebegini. benarlah tarikan dunia akhir zaman, kakakkakaka.. drama teduhan kasih yang di adaptasi dari novel, yang ditulis oleh Marissa. kalau ikutkan aku dah baca novel ni dulu, memang la terbaik jalan cerita dia, tapi tak sangka pulak ada penerbit yang bawa ke layar perak, dan membawa penulis itu sendiri sebagai penasihat. so sebab itu lah aku nak tengok sangat. bagaimana garapan watak ehsan iffa ayu dan Rizal, ternyata, seminggu tayangan membuatkan aku puas hati, dengan jalan cerita dan watak dalam drama. memang terbaik. hurmmm tak guna aku nak review banyak-banyak, kalau korang nak tahu review novel boleh la ke blog aku yang lagi satu, heheheh promote skit deh, klik la REVIEW TEDUHAN KASIH kalau nak baca review novel lain pun banyak,, jemput singgah ramai-ramai yerk.. wakakakaka.

serius memang best, cuma aku sarankan kalau ade anak-anak atau adik-adik yang masih bersekolah, mak ayah kena la pantau anak-anak korang yer, sebab... cerita kat tv sekarang banyak yang kena berfikir secara mendalam. anak-anak muda sekarang lebih banyak nak ikut terus apa yang di tayangkan, so, ibu bapa, kakak abang, kena la memainkan peranan, pada aku, apa yang ditayangkan tv adalah realiti zaman sekarang, jadi kita harus memberi penerangan dan nasihat yang jelas kepada mereka, supaya tidak terlalu terikut dengan arus media massa yang sememangnya condong,, hohohoh.. dah macam sasterawan aje ayat aku.. 
Pendek cerita sekarang ni jarang ada cerita yang sesuai untuk tontonan umum. hurmmmm... sebab tu sekarang ni aku biarkan anak aku layan upin ipin je,, itu pun dah terikut benar dengan perwatakan dalam citer tu,, hahahhahaha...

hurmmm... dah. aku nak sambung keje.. ufffffhhhhh... banyak lagi mende yang tak siap nih. date line ade beberapa minggu saja lagi.. hohohohoh...  ikutkan hati rasa macam nak tidur seharian. hurrmmmm.. sambung nanti lah.. bubye.. 



Psssttt... entri terkumpul pasal tukang pukul banyak.. tapi tak tahu bila nak post, nanti lah,, peram lagi... heheheheh








kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails